grattis i förskott jessi!

HIPPHIPP HURA IMORRN ÄR INGEN VANLIG DAG , FÖR IMORRN ÄR JESSICAS FÖDELSEDAG ! :D
WOHO! fyfan vad härligt gumman , imorrn blir du tonårning , (a)
du kommer få en eller flera bamsekramar av mej , mohahaha .
Men , juste!
du skulle ju ha tjejmiddag på fredag & då har de uppstått ett problem , de är nämligen så att jag inte kan då ! :O
snälla kan du inte ha på lördag , för jag vill verkligen mer än ingenting gå på de , du är fan min bästavän , klart jag måste
gå på din födelsedagstjejmiddag , annars är de ju föfan skandal!

dagens outfit :

idag var jag&agnes med elias , hahaha låter sjukt jag vet , men agnes tvinga mej.
& ibörjan var de massa andra snubbar från nian med också men som tur va drog dom , ;o
så jag agnes och elias gick typ runt i hela tullinge , i tullingeberg& typ överallt. + att vi stanna vid typ alla lekplatser.
sen skulle vi gå ner för värsta berget & självklart ramlar jag 4 ggr och efter de typ fryserjag ihjäl ;o
& aaah , sen har jag inte gjort så mkt mer , ikväll har jag inga planer heller .
Hare king!


Kommentarer
Postat av: juliis

du är så jävla fin älskling ! :)<3

2009-03-02 @ 15:44:38
Postat av: micha

ja trorjag såg er xd

2009-03-02 @ 18:05:49
URL: http://michaelaas.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack juliispuliis ;)<3

haha , gjorde du säkert för vi va typ utanför

dej hela tiden :)

2009-03-02 @ 20:03:50
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Agnes

HAHAHAH, jag&elias ser ut som värsta skogsmullarna?

2009-03-05 @ 15:00:57
Postat av: rebecka

ni ÄR skogsmullar x)

2009-03-05 @ 16:51:27
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0