grattis jessica mellgren!

GRATTIS JESSICA 13 ÅR!
nu har de vart du&jag i ca 13 år , de är grymt , och de ska bli mer, visst?
jag säger de här alldeles för sällan men jag : älskar dej jättemkt barndomsvän , bästavän , sålstråle , bebis <3
vi har grymt mkt minnen tsm , oh herregud säger jag bara , början garva så fort jag tänker på dom.
du betyder mycket för mej , du ställer alltid upp för mej när jag har de jobbigt , ljuger väääääääääääääääldig SÄLLAN , för jag menar visst har de hänt , men de händer ju ALLA.
du är underbar jessica margareta mellgren ,


<3



Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar deeej ännu mer barndomsvän och jag komemr aldrig glömma våra minnen och allt vi har gjort <33 jag har faktiskt ett till mellannamn och du får GÄRNA ta bort de som du har skrivit dit eftersom jag HATAR de!!!

aja älskar dej supper mkt babe <33

2009-03-03 @ 15:46:03
Postat av: Anonym

jag älskar deeej ännu mer barndomsvän och jag komemr aldrig glömma våra minnen och allt vi har gjort <33 jag har faktiskt ett till mellannamn och du får GÄRNA ta bort de som du har skrivit dit eftersom jag HATAR de!!!

aja älskar dej supper mkt babe <33

2009-03-03 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0