hejhopp & godnatt

hejhopp , blev väldigt sent inlägg nu för har snackat med massa folk på msn så har vart helt upptagen
sen har jag pluggat och sådär , så nu blir de bara ett litet inlägg ..
Just måste bara berätta att idag blev jag mer mulad än vad jag NÅGONSIN har blivit , jag skojjar inte!
ungefär ALLA va på mej , mula mej , putta ner mej i snön rulla runt mer som ngn jävla korv där i snön och ja ...
jag vettefan , så efter de fanns de inge smink kvar på mej , bara mascara på kinderna , hahah XD
aaah , de va kul så längedevara , bara att jag känner mej som typ värsta offtet , haha men imorrn blir de hämd!
aja , nu hinner jag inte skriva så mkt mer ,  sov gött , puss!

lite bilder sen igår :


& lite bilder som becksan skicka till mej , hahah :

asså erkänn att jag bjuder på mej själv jävligt mkt faktiskt? ;P

Kommentarer
Postat av: juliis

höhö , du bjuder på dig själv för mkt ? :O<3

hhaha nej , driver älsklig.

2009-03-11 @ 22:13:59
Postat av: becksan

ehe för mkt!?

dt är för lite, mohaha,

nej jag drev! du bjuder på dig lagom mkt,XD<3

2009-03-12 @ 15:06:00
URL: http://hejhopp & godnatt
Postat av: Anonym

e de där lärare eller?

2009-03-12 @ 15:06:53
Postat av: jessica

nej, de är beckas pojkvän xD <3

2009-03-12 @ 15:08:14
Postat av: rebecka

hahaha , ja ibland kan jag själ erkänna att de blir lite för mkt , hahaha xd

haha aah sjkälvklart jessi , :P

nej de är en lärare :) <3

2009-03-12 @ 15:21:58
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0