hejhopp

örjans snopp .. haha nej nu ska jag ge mej :D
berättar bara lite snabbt om min dag , idag blev jag ÄNNU mer mulad , fanns inte
ens ngn fläck med smink kvart heeeeeeeeelt borta , plus att de såg ut som om
jag typ precis hade kommit från duschen eller nått , xd
Sen när jag kom hem hade bytt kläder och så så smsa jossan mej att hon hade glömt
hemma nycklar och skulle bli tvungen att stå och vänta helt genomblöt och frysen i typ 3 timmar ute ,
och då tyckte jag fan synd om henne , så hon fick dra hem till mej sen drog vi ner till centrum & köpte godis
sen ville jag se trisses hus (a) så vi drog dit och så gick typ jag , jossan & trisse runt , vi plinga på clarre
men han va inte hemma , så då sket vi i ett .
nej nu ska jag sova , hare king!

(efter den föööörsta mulningen av robin , marvin & robin , precis innan jag skulle till tandläkaren -.- )
JUSTE ! drog ut en tand hos tandläkaren idag , gjorde inte ont , bara att jag spotta blod hela dan
plus att hela käften va helt bedövad och jag fick inte va med på gympan eller äta eller dricka och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0