huddinge

Var ju som sakt i huddinge.
Orkar inte berätta så mkt i detaljer , men när vi va på donken så sa emma,jessi&becksan bah :
du vågar aldrig gå fram till hon i kassan och säga ; Hej ! en liten friterade potatis pinnar . Fast du menar pommesfrites.
Jag bah ; tror ni inte? dom bah ; hahahah nej?
så gick jag fram till henne och bah ; Hej! en liten friterade potatis pinnar och de roliga va att hon inte fatta ett piss , haha.
och så spela jag in allt på becksans mobil , mohaha (a)
Sen på tåget hem satt de ngn jävla fyllekärring och sjöng över hela jävla tåget på sitt egna lilla språk ,de va rätt kul.
HAHAHA , jag dör , kolla på när han är 16 ! ;O XD

bjuder på ngr bilder sen huddinge också :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0