jag är helt slut / jävla idioter!

Ojojoj jag är helt slut just nu även fast jag har sovit i tre timmar.
kommer säkert inte kunna somna inatt men vi får hoppas.
Dåså , då har jag haft 6 shower änsålänge .. och på lördag blire 2 till.
Idag har de vart fett kul , eller de är alltid kul på showerna !
Men sen hände de lite tråkiga grejjer också ... för de va så att efter den andra
showen idag så upptäktes de att 6 mobiler och hela jävla 26 busskort och en macka& en muffin hade
blivigt stulna , hur fan pallar man , JÄVLA IDIOTER säger jag bara , fyfan vad omoget ?!
vafan ska dom med 6 mobiler och 26 busskort till , jävla pyskopater.
men iaf efter vi fått reda på de så hade alla vi i min grupp som då är typ 12 st satt på oss
våra jättefina färgglada hotpants så fick typ carro värsta utbrottet och bah dom där jävlarna ska
få spö! så hämta hon en sopborste och gav agnes en häfftapparat så sprang dom runt i hela ishuset i alla
duschar och sen ut runt hela tumba typ , eller nej men asså ah , och alla vi sprang efter där i hotpants
HAHAHAH , fyfan va kul de va , sen så såg jag tre snubbar som kom bakifrån ishuset .
och sen såg carro dom också hon bah ; DÄR ÄR DOM !
och så sprang hon fram till dom med sina hotpants&sopborste och bah ; ursäkta kan ni stanna ett tag?
dom bah fortsatte gå ..
och då kom alla vi springande efter och agnes bah ; vem fan ska jag häfta ? vava? hahaha :P
men dom va liksom typ fett nervös och stanna aldrig så då blev man ju liksom lite misstänksam
så carro bah ; får jag kolla i era väskor också sådär och då neka dom.
Sen hon bah ; vart har ni vart dom bah ; tumba ? *ochpekaåtdehållet*
och så peka dom åt fel håll , carro bah ; eh? tumba ligger ditåt?
dom bah ; amen vi mena tuna.
aa och sådär men sen fick vi iaf bild på dom på bild , haha xd
sen när vi kom tbx så visade vi bilderna för ngr tjejer dom bah ; MEN VAFAN DE DÄR ÄR JU TONY?!?!?
och den andra bah ; WTF? DE DÄR ÄR FAN MIN GRANNE!
hahahahah , vi bah ; ouups (A)
aja de va iaf jävligt kul , nu har jag inte så mkt mer att berätta , orkar inte heller.

Slänger in ngr bilder :


HAHAH , såhär ser jag ut just nu , skitfint , verkligen! (srry för den förskräkliga bilden)
men ögonskuggan har jag när jag är magdansös och muchen när jag är balgäst(kille) och servitör.



Teken på vår , den här blomman kommer alltid först på våran tomt :

Kommentarer
Postat av: älgöön ;)

aa de va ju najjs att 24 busskort blev stulna snubben kanske har en fet familj vem vet :O

2009-03-26 @ 20:26:22
Postat av: jossan

jaha , trodde du menade de , haha :P

2009-03-27 @ 07:41:06
URL: http://jossaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0