lalala

Nu sitter jag vid den här gammla datan igen , haha som dock är bra för er eftersom ni får ny,och ny
täxt & bilder att läsa och se hela tiden , men aah , jag gör de ju inte för att jag måste , utan för att jag vill.
Idag började skolan igen , känns båda kul och tråkigt.
som alla kanske vet så gillar ju jag skolan :D asså de är liksom inte så att jag är pluggis & älskar att plugga
utan att jag älskar att träffa alla människor som finns där som i vanliga fall inte finns hemma och sådär.
men pluggandet är ju en helt annan grej , de är tråkigt.
Idag berätta jag för pontus att jag hade haft magkatarr under lovet för att jag hart vart stressad över skolan
och då så blev han jätte upprörd och bah ; rebecka .. vi tar ett snack sen .
jag bah ; ehm , jaha , okej :s
så snackade vi och han sa att jag måste sitta ensam varje lektion eller jag får sitta med högst en kompis.
JÄTTEKUL , VERKLIGEN ! ÅÅÅÅÅH , kommer va fett mobbad ! men jag gör de ju som sakt för mitt eget bästa .
sen måste jag skriv i en almennacka om alla läxor XD
aja , orkar inte tänka på de där nu ..
Har vart på träning vi tränar till Disney Ice Show 2009 som är nu snart i mars , så kommer va ledig ett tag från skolan.
älskar dom showerna , de är så jävla kul att åka runt där på isen som är upplyst med massa olika färgglada färger
och höra publiken applodera och bara ha kul , liksom , mohahah.
Och juste jag , micha , juliis och ngn snubbe skulle färga ngr väskor på slöjden gröna , men så hälde vi i
lila&röd också , och då blev de typ brunt , mihihihi busigt!

Hare king!


Kommentarer
Postat av: cornelia

ja röd och grön blir ju brun satt det var kankse inte så konstigt,haha x) :D

2009-03-04 @ 16:22:54
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0