myskväll

Ikväll blir de en myskväll , ska ta en dusch nu , sen bara sitta framför beck med
levande ljus och yogurt och kex , muuuuums filibabba !  :D
Kom hem för ett tag sen från willys där köpte jag inge märkvärdigt .
Har inte hunnit med att plugga eller städat klart rummet idag , därför är jag besviken på mej själv!

OCH JAG ÄR RIKTIGT FÖRBANNAD JUST NU!
jag är så inihelvetes jävla fucking trött på den här äckel snön
förlåt för min språk men asså jag är helt rent ut sakt FÖRBANNAD!
jag som vakna och va så jävla lycklig på morgonen och så över att de
va sol och vackert väder ute och så kommer den här skiten tbx igen ! :O
FYFAN SÄGER JAG BARA!

Aja nu ska jag hoppa in i duschen och försöka glömma de här ..
hoppas de försvinner tills imorgon , man kan iaf alltid hoppas .. !

Tro de eller ej men på den här bilden har jag faktiskt inge smink!


Idag fick jag en sån här lampa , och så fick jag
ett par mörkläggande persenner och ett skit snyggt täcke , tack mammi :)



GRATTIS I FÖRSKOTT JULIA LINDQKVIST !
IMORGON BLIR DU TONÅRING , DU KOMMER FÅ EN BAMSEKRAM :)<3
JAG ÄLSKAR DEJ , I REALLY DO <3


Kommentarer
Postat av: nissen

aj visste att du va fin utan smink oxå<333333finare an nånsin<3333

2009-03-24 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0