show

Nu blir de supersnabbt inlägg , srry för att jag inte skrev igår , men när jag kom
hem så var jag skita trött och somna i soffan.
Igår va jag först i stan med adam,jessi&clarre , sen när vi kom till tullinge följde
clarre , jessi , och emma mej hem så va vid där sen drog vi ut och skulle grilla
men de gick inte så bra , haha , så då drog vi hem till becka och va hemma hos
henne hela kvällen , ikväll ska jag typ slagga hos clarre ,skriver mer om gårdagen
och slänger in mer bilder när jag kommer hem sen , för nu ska jag till ishuset
igen och ha show , många jag känner kommer komma , kusiner &sånt där.
Hare king!

Kommentarer
Postat av: jossan

let´s dance du du du :P

jävlar kukkk

2009-03-28 @ 16:50:30
URL: http://jossaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0