skönkväll,

haha , kom nyss hem från en toppen kväll med :
jossan , becksan , tristan , roger , clarre , jessica , julia ..
sen innan jag , becksan & jossan kom dit hade tydligen
angelica och ngn vart där också , haha samanträffande.
Och aah , vi kom dit och jag skulle egentligen ringa micha
för att hon skulle med , men sen glömde jag de ;o (srry micha)
aja, vi åkte pulka som ngr jävla galningar in i brevlåder&sopptunor
och så åkte vissa på varann så roger fick värsta bulan&blåmärket och så
vid ögat typ , sen skulle vi åka fyra på en snowreser (vettefan hur de stavas)
jag jossan , clarre & trisse skulle åka , vi hinner åka typ tre meter sen
ramlar både trisse&clarre över mej , hahaha , och ngn knäa min näsa , hahah xd
aja , de va iaf riktigt kul , sen satt i typ i en klup och bara snacka medans
tristan hade kul med sig själv och byggde gupp & sådär XD
sen börja vi frysa fett mkt så vi gjorde en brasa av lite papper & såntdär
småskit jag hitta i min fick , men sen sprang clarre runt och leta i typ sopptunnorna
efter papper och så hitta han en hel jävla overol och de börja med att vi
bara börja elda lite av den sen när trisse hade dragit hem så elda vi typ hela
och de brann som in i helvete , haha men varmt blev de iaf!
Sen drog alla hem , efter ett tag :D
dom här bjussar vi på va? ;)
(blev tyvär inga bilder på
trisse/roger , men dom va iaf med)




Och juste imorrn så har jag "träning" klockan halv nio *snark*
men vi ska typ inte träna så mkt,  vi ska fotas ,
ngr bilder efter träningen idag:

Kommentarer
Postat av: hetingen ni vet vem

haha najjs dag asså haha :P

2009-03-14 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0