snabbt inlägg

FÖRRIGÅR :
iförrigår hände de väl inte så jätte mkt , va med micha efter skolan
sen så följde micha&jossan med mej till min träning och kolla .
men bara för dom kolla så var de fett trååkig träning.
hahaha vad ska man säga , dom här bjuder vi på :) :




IGÅR :

Igår så va jag med jossan&emma vi gjorde typ ingenting
jag laga middag sen drog vi upp till brantan och kolla på trisses och allas fotbollsträning.
de va väl kuuuuligt :)
sen hände typ inget speciellt igår .

langar lite bilder sen igår :




IDAG :


idag var som sakt en lång dag som alla onsdagar , hände inget speciellt i skolan
idag heller , jessi har åkt till italien och imorrn drar emma till idre , fett tomt utan dom juu :'(
sen efter skolan följde jag&micha med emma till huddinge för aah hon skulle köpa ngt till sin morsa.
Där va vi typ bara i en halvtimme sen drog vi hem igen ..
På fredag ska typ jag & ngr grilla sen i helgen tror jag att jag ska med ngr till stan .
Aja nu hinner jag inte skriva mer , mamma tjatar på att jag ska göra läxan , så vi ses , HARE KING!





Och juste !
har fått två stycken jätte gulliga kommentarer först va de av ngn anonym
som sa att den älskade min blogg jätte mkt och att den läste den varje dag
men att jag borde lägga ut fler bilder på min outfit , så ska väl försöka börja göra de :)
Sen så hade jag fått av ngn hanna som sa att min blogg ägde hela fucking skiten
och att jag hade fin stil och att hon ville att jag skulle berätta mer vart jag köper
mina saker , blir jätte glad av sånna där :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi va bra att du blir glad, men jag talar bara sanning! :D

2009-03-18 @ 21:29:44
Postat av: rebecka

tack :)

2009-03-18 @ 21:59:33
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack :)

2009-03-18 @ 21:59:37
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: juliis

vad ska man säga , du veeeeet ju redan att jag älskar dej & din blogg ! :)<3

2009-03-19 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0