tack angelica!

Ja som ni kanske ser själva så har jag ny design och allting nu ,
själv blev jag SUPER nöjd och gillar den jätte mkt , vad tycker ni andra? :)

Egentligen skulle jossan fixa den , men hon hade inte gjort de och jag pallade
inte vänta för jag va så pepp på att ändra på bloggen och då sa angelica att hon kunde
fixa så då körde jag på de , de får nog bli angelica som är min bloggfixare , haha ;)
Tack !

Besök gärna jossans blogg : www.jossaz.blogg.se
Och angelicas blogg : www.tyypangelicas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

nja, jag tyckte både heathern och bakrunden va fin men ja tyckär int de pasar ihop så bra jag tyckär du ska endra någon av de :)

2009-03-29 @ 19:12:50
Postat av: ...

nja, jag tyckte både heathern och bakrunden va fin men ja tyckär int de pasar ihop så bra jag tyckär du ska endra någon av de :)

2009-03-29 @ 19:13:10
Postat av: angelica

hihi, varsågod

2009-03-29 @ 19:43:02
URL: http://tyypangelicas.blogg.se/
Postat av: CARRO

tack desamma ;D

2009-03-29 @ 20:36:36
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0