tjenare

dagen outfit :

(såg inte precis likadan ut eftersom de här är efter skolan)
Stickad vit tröja från gina tricot , (jossan's)
Långt svart linne från gina tricot (lovisa's)
strumpbyxor från h&m


Har inte hänt så jätte mkt idag , har vart och tränat & vart på utveklingssamtal både
gick väl bra , imorrn är de träning i två timmar sen ska jag och ngr snubbar & tjejer ut och grilla , chillpill!



på labben så tog vi röd saft och så skulle man göra ngt med ngn kol så färgämnena
försvann så vi gjorde de och så blev de så att de såg ut som vatten men smakade saft
riktigt coolt faktiskt , men de va typ bara jag som tyckte de va gott , haha !

labben :




På idrotten håller vi typ på med gymnastik , jag blir alltid glad på gympan :)

idrotten :



cp bilder påväg till träningen :


Nu ska jag ta och sussa blev  inte så mkt text men ni får hare king! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0