trög som in i ..





åååh gud va jag är trött asså , skulle bara vilja slänga mej i sängen & somna
men problmet är att när man går upp för trappan , och fixar allt inne på toan
då blir man pigg igen , så jävla störande tycker jag att de är!

Lite snabbfrågor om dagen , fast den ändå är slut snart :)

Dagens humör:  trött&va glad och flumig
Dagens mående: trött
Dagens borde: sova
Dagens frisyr:  utsläppt med diadem
Dagens klädsel:  strumpbyxor , avklippt vitt linne , linne utan armar & stickad tröja över.
Dagens planer: snart sova :)
Dagens materiella vill ha: money,money,money!
Dagens längtan: sooooooooova :P
Dagens beroende: vet inte riktigt
Dagens tråkigaste:  att camilla ska sluta på bkk :'(
Dagens roligaste:  hos clarre
Dagens middag: thai
Dagens låt: natascha bedingfield - wild horses

Hemma hos clarre gjorde vi inte så jätte mkt , satt och kolla på tv , men de ändå jag&jessi
gjorde va och garva åt allt&alla hela jävla tiden , haha vi va på flumhumör , becksan va väl
lite lungnare kan jag tro , och clarre va jäääääääävla lungn tills i slutet när vi typ skulle dra
då jessi & clarre skulle sjunga sing star , de va då han kom igån , skit bra där clarre!
Och måste bara säga att clarres hus va gryyymt jävla snyggt inne.
Och träffa båda clarres brosor , eller nej , lulle såg jag bara men den andra gick i tvåan
och va en kaxig liten jävel , haha snacka om att man känner igen sig när man själv gick i
typ tvåan och alltid ville vara med sina storesyskon och allt såntdär .. haha :)

I fredags va jag hos sjuksyster och hade hälsokontroll och jag va 1.63 cm lång och hon sa
att jag bara skulle bli 2 centemeter till och sen att jag skulle sluta växa?!
jag bah ; what? kommer jag bara bli två cm till?
hon bah ;aaah , eller möjligtvis 1.70
Sen så va jag underviktig också ?! ;O
eller iaf lite , jag har gått nedanför de "normala" streket , så jag måste äta en
macka varje kväll typ , haha good luck säger jag bara .


aja nu säger jag :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0