tumba

oredigerad              lite redigerad        mkt redigerad     

(lägg märke till mina knogar som  jag ringat in på första
bilden , där juliis brände mej med stryck järn , hahahaha xd )
vilken va bäst ? :)

idag har de vart en vanlig dag i skolan , inge speciellt har hänt.
vi har haft labb , som jag dåra tkr om , med fett jobbigt att stå hela tiden -.-
slänger in ngr bilder därifrån :



jupp , sen efter skolan drog jag,juliis&becksan
till tumba & köpte presenter till jessi eftersom
hon ska ha tjejmiddag på söndag , yeah!
längtar , fett skoj asså ! :)
de va tänkt att vi skulle dra till huddinge men sen
kom aldrig tåget & sen en sekund innan dörrarna
stängdes till tåget till tumba så bah ; men wtf ,
vi drar till tumba så hoppa vi på där ist höhö .
kan tyvär inte berätta vad jag köpte eftersom
jag vet att jessica läser min blogg , mohaha (a)





Och gissa vad? Jo jag blev mulad idag :D haha , ovanligt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0