today

HAHAH , emma hade kul (?) xd :

juliis ,jessi , och typ trisse&ogge i bakrunden.

jag hade tråkigt ... :

vi va busiga och bytte bakrund , hahah fett snygg :P

sen hitta jag en säck med kondomer hemma , XD


jaja, idag har jag faktiskt bara blivigt lite mulad .. (A)
sen i matsalen så hade jag&micha mjölkkrig , hahaha , hälde vatten&mjölk över varann , och sprang runt i
hela jävla matsalen , är man tönt så är man , thats it.
Sen sluta vi ju 20 i elva , men jag , jossan , becksan , micha , emma & ngr stanna i skolan till typ 2.
haha vi hade fett kul , orkar inte berätta detaljer , ska snart dra till träningen sen ska typ jag & tio pers till skolan
och åka pulka , skriver sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0