hej bloggen

Hejsanhoppsan!
tänkte berätta lite mer om igår tänkte jag..
Var ju dåra i stan med jossan , jag köpte en väska
som jag la ut på bild igår den köpte jag på Farraw för 220 kr.
Sen köpte jag dom där kina skorna på en affär som heter China för 79 kr.
Sen drog vi hem , och världens största fjortisar satt på tåget , de va kul
att höra deras snack och hela kittet , hahah , xd
Sen när vi kom utanför staionen träffa vi på två snubbar typ Marcus&Dan
Marcus va typ jossans barndoms vän & dan va hans vän men han satt bara
och såg sur ut medans den där marcus va social och snacka med jossan & sådär.
Sen gick klockan och jag skulle hem och käka men då ringde jessi och undra ifall
vi ville träffa henne , becka , roger & clarre vid banslätt så jag och jossan drog hem till varann
och va där i typ en kvart jag åt , fixa mej och allt sånt på en kvart , de är bra!
sen mötte jag jossan igen så gick vi ner till banslätt så mötte vi becka&jessi
men roger&clarre hade inte kommit så vi gick typ runt hela jävla tullinge och ropa , leta efter hans
efternamn och ringde runt och fråga om deras nr , sen fick vi tag på rogers nr & då svara hans farsa och
sa att dom nyss gick ut så då spred vi ut oss och ropa på dom och sen kom dom äntligen!
sen kom tristan dit i fem minuter innan hans morsa kom på hnm och hämta hnm (han är egentligen utegångförbud)
sen gick jessi&becka hem och jag jossan , roger & clarre drog till jossan , sen drog jag och dom stanna.

Och aah de var väl min dag.
Idag har jag tränat , pluggat & städat , kul? nej inte ett dugg!
Imorrn blir de plugget , och träning.

hahhaha , jag har blivigt skit ovig , vill va vig igen (A)

efter att blivit mulad "nååååååågra" ggr. jättefint!

OJ SHIT !
kolla noga på min "mellankropp" eller vafan man ska kalla de
asså typ min mage , de ser ut som en är SKIT lång ju ?! ;o
måste vara ngn som håller med mej?

Kommentarer
Postat av: jossan

becka du är så snygg så :)<33

haha , hon fins gö på kissis blogg :P<3

2009-03-15 @ 19:57:57
Postat av: rebecka

haha aah , men vém av dom va hon? :P

2009-03-15 @ 21:58:52
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha aah , men vém av dom va hon? :P

2009-03-15 @ 21:59:05
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ? hon var den där tjejn längst till höger on med mycke mackara :P becka kan du sicka din låt till min pa ?:)<3

2009-03-16 @ 07:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0