jag är en död fisk!

outfit för gårdagen + lockigt hår :
rosa linne h&m 49.90 kr.
svart avklippt linne h&m 49.90 kr.
halsband glitter , (?) kr
strumpbyxor (?)

ytterkläderna :
svart kappa , kaphal 499 kr , ( är typ 100 år gammal)
svarta stövlar dinsko , 399 kr.
väska , farraw 220 kr.
så tänkt liksom för bara den här superenkla outfiten så kostar den ändå över 1200 spänn.




I skolan hände typ ingenting som jag skriver i alla inlägg haha.
Men sen efter skolan så gick jag , julia , becksan & micha till centrum
och köpte korv eller "koouurv" som clarre säger att jag säger , och machmellows
chips & godis eftersom vi skulle grilla på kvällen.
sen drog juliis hem och jag becksan & micha hem too me för att dom skulle
kolla på min träning i två timmar fattar egentligen inte hur dom pallar.
Aja när jag ändå snackar om träningen så tkr säkert många att jag
tränar ganska ofta och ja .. de är rätt vi har tränat varje dag ungefär nu men de är ju för
att de snart är show och då måste man träna&träna men de här året kmr showen SUGA!

Aja på träningen så gick de väl hyffsat tills jag gjorde världens smäll rakt med huvet i isen .
Och armen hamna också på ngt konstigt sätt så den hade jag inge känsel i de va skit läbbigt
för så fort jag liksom höll i ngt så bara gled de ur mina händer för jag hade liksom inge grepp i händerna.
och aah så jag hade ingen känsel och sen kunde jag knappt röra armen , och huvet var de inte lika
illa med men blev jävligt yr och aah , men jag fortsatte åka hela pogramet tills jag fick
ta en paus , hade ont hela kvällen och nu har jag bula i huve också , not good.

Bilder innan träningen :



Sen drog jag hem , käka lite och sen byta jag byxor sen drog vi ut och mötte
clarre , roger , juliis , jossan och så gick vi runt och leta efter ngt ställe vi
kunde grilla på men sen blev de i typ en sandlåda vid banslätt .
Så där satt vi och hade de chill har typ inge bilder därifrån bara två.


Sen så fick bara 4 slagga hos jossan eller bara&bara men så var de iaf.
och alla kunde förutom becksan så då var de liksom fem som kunde
men en som inte fick , och de kändes ju taskigt att bara dissa en liksom.
Men tillslut så gav sej micha och drog hem , kände mej fett dum då .
aja så drog jossan hem och vi andra till mej och hämta kläder & så.
sen så drog vi till jussan , hemma hos henne snacka vi typ bara.
sen somna vi och vakna vid sex ;O
men sen somna alla om , och jag skulle vara hemme vid 10 , snacka om JOBBIGT!
för jag hade träning idag , sen så vakna jag vi halv 10 och då blev de brottom.
så jag gick bara upp och drog hem , och sen träning & nu sitter jag här som en död fisk!
vettefan vad som händer idag nu ska jag bara ta de lungt & ta en dusch sen får vi se.
vad är era planer idag? :)
Hare king!

Kommentarer
Postat av: becksan

haha, erkänn att jag bjuder på mig själv! :)<33

2009-03-24 @ 16:25:29
URL: http://jag är en död fisk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0