voffeldagen!


Hejsan hoppsan!
just nu är jag fett trött , var i ishuset vid sju imorse -.-
men blev glad när jag fick reda på att de va voffeldagen , va de jag behövde ;)
Idag gick de bra på showen , va tvungen att hoppa över en snur två ggr för jag kände på
mej att jag skulle ramla då , så då var de lika bra att hoppa över de.
Har frysigt väldigt mycket eftersom vi bara åker i t-shirt.

Här slänger jag in ngr bilder från idag , men kunde tyvär inte ta på
de bästa och sådär föratt batterit tog slut :/




Har vart inne på olika hemsidor och kollat på olika saker och jag vill ha ALLT!
Skulle jag haft mkt pengar asså såhär övermkt pengar så man kan göra vad man än vill
skulle jag shoppat EN MASSA , skickat lite pengar till rädda barnen & köpt de jag ville ha/ har önskat mej.

Här är två grejjer av vad jag vill ha , fast en annan färg på väskan åt vänster.
 
gick inte att ta bilderna eller ladda upp dom , men är iaf MASSA jag vill ha!

Igår hände inget speciellt , efter skolan var jag med jessica ett tag ,

Gårdagens outfit :

Jeans från guloblå ca 800 kr.
Tröja (jossans) från JC.
Skärp (jossans) haha , vettefan vart de kommer ifrån.
Väska från Farraw 220 kr.
Skinn jacka från ngn affär i alby 500 kr.

hahah , ngr cp bilder på mej :


Bara lite bilder :



min jätte fina påse , ;P


HAHAH , såhär gör jag när jag har tråkigt xd



Vi gjorde en liten makeover på clarre , skitsnyggt , haha XD


Och på so;n så hade vi 20 minuter kvar då örjan bad oss söka på marvin på
youtube inför hela klassen , hahaha fyfan va kul! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0