yougurt&choklad

Sitter och äter världens godaste typ hallonyougurten & choklad.
Asså jag har aldrig gillat yougurt förut men nu typ älskar jag de , :) haha
Sen så sitter jag och lyssnar på musik också just nu lyssnar jag på lungn
jag lyssnar på Wild Horses , den är så jävla fin , kan aldrig tröttna på den!
Jag har tänkt på att jag är en allätare när de gäller musik , jag gillar all möjlig musik.
Jag ska erkänna att jag lyssnar på lungna favoriter , bandit , the vocie , NRJ , 80-talsmusik
aah allt möjligt , de beror oftast på vilket humör jag är på eller bara vad jag är sugen att lyssna på.
Jaa , har egentligen inget vettigt att berätta imorgon ska vi dra till tumba centrum med trosor bara
eller hahaha asså inte riktiga trosor utan dom vi har i vårat pogram , de ska bli skoj , älskar att göra
sånna här sjukt konstigt pinsamt omogna saker , haha.
Lägger in ngr bilder på hur dom ser ut , i ett annat inlägg , och imorrn blir de fler bilder från oss på showen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0