bilder från igår.

Jaa .. nu kommer lite bilder från igår.
Vi satt först och käka , sen gick vi in och åt lite chips och snacka och sådär.
Sen drog vi nut en snabbis , sen hem igen.
När vi kom hem satt vi vid datan , hahaha jag vet låter ju (jätte) kul , men de va de faktiskt
vi var lite busiga och kåta , HAHAHHAHAHAH eller hur tjejer? xD
Jaa , sen slutade de med att micha och becka slaggade hos mej.
Vi gick och la oss typ halv 4., och kolla på någon skräckfilm , men jag somna typ
deräkt men micha somna vid halv 6 , haha.
Sen idag har vi inte gjort så mkt , kollat på en skräckfilm som heter "besatt" men
den va så jäääävla tråkig så jag somna på golvet hahah , då dom där jävla små grisarna
passa på att klottra sönder min rygg , tackar , ni är så gulliga så (a)
Sen va jag så jävla trött så jag skicka hem dom, mohahha.

Outfiten igår:


Bildeeeer:


HAHAHHAHA , vi tog kortet precis när jessi typ fick ont i tutten eller nått XD





Jessi&jag är så gulliga , eller hur? :D


såhär ljust var de ute när vi skulle sova ;o

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha micha hoppade ju rakt in i mig på bilden XD de var därför jag fick ont ! :P

2009-05-24 @ 17:19:42
Postat av: rebecka

hahahha , jaha :P

2009-05-24 @ 18:10:14
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: cornelia

hahhahah flummisch

2009-05-29 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0