bildkaos.

Asså jag har ju ny kamera och jag har redan tagit ungefär 500 bilder.
Och ska snart lägga in alla på datan , har inte gjort de än -.- Fy skäms!
Men som ni kanske förstår så kommer jag ju inte ladda upp alla , men jag väljer ju ut lite då&då.
Så senare blir de mycket och bättre bilder , okej , skitbra!
Aja , var bara de jag ville säga , här är två bilder på en jeans jacka jag gilla
, tänkte slå till på den , men sket i de , vad tycker ni?

Och dagens outfit såklart :)

(dålig bild)
jeans - JC 600 kr.
T-shirt - h&m
blablabla -..-


Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

hiihiiii najjs

2009-05-14 @ 16:46:12
Postat av: marvin | the best !!!

hiihiiii najjs

2009-05-14 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0