christina aguilera

Jag vet inte om man tänker på de så ofta , men Christina aguilera är min
idol , jag tycker att hon har en sjukt bra röst och hennes  utseende behöver
vi knappt nämna , hon ser helt perfa ut , och visst har ho massa smink&
man gör om bilder och sådär , men jaa .. iallafall , så har hon bytt utsende
rättså många gånger , eller iallafall hårfärg.
Så tänkte göra ett test om vad ni tycker är snyggast!


1 (svart)


2. (brunt)


3. (svart/vita slingor)



4. (blondt , som nu)


Själv har jag faktiskt riktigt svårt för att välja , tycker hon är så grymt snyggt i allt.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

bläääää

2009-05-23 @ 15:43:16
Postat av: anni

hon e absolut snyggast i svart, långt hår tycker jaag. :)

2009-05-23 @ 19:49:03
URL: http://hobert.devote.se
Postat av: corre

svart och ljust slingat

2009-05-24 @ 09:47:31
Postat av: corre

svart och ljust slingat

2009-05-24 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0