dagen idag.

Eller man kanske ska säga igår eftersom klockan är ett nu.
Men iallafall kalla de vad ni vill .
Men idag/igår så var ju iallafall jag i huddinge&tumba med micha , emma , patte & fille.
Vi gick typ bara runt , dom skulle ju somsakt köpa present till min tjejmiddag imorrn , gulligt (a)
Aa .. sen köpte faktiskt jag ett miniral puder & en hårklämma.

(allt från kicks)
Pudret 110 kr.


Hårklämman 30 kr.


Aja , sen drog vi in på donken då några fjortisar satte oss brevid oss
och börja tigga penagr och glodde och fråga massa grejer, haha aa och så som
patrik är så börja han kaxa och sen när dom vände sig om så sköt han papperbitar
med ett sugrör på dom , och då blev vi utslängda , HAHAHAH duktigt patrik!
Och han som jobba där kalla patte för (lilla fjortis) haha fett synd.
Sen så  hoppa vi på tåget till tumba då patte,norsken&micha börja sjunga
hammarby låtar och en fett klockren snubbe börja snacka med oss , sen så
satt han där och sjöng franska i typ 5 minuter , hahahah .
Sen drog vi till godishörnet där köpte jag godis för typ 100 spänn tills imorrn.
Sen så köpte vi typ 5 såhär alkoholfria cider , och så gick fille runt med alla och
lossades va full så alla kolla snett på honom och så gick han fram till varaenda jävel och bah:
Dom är alkoholfria ! :D:D
hahahahahah xD

Jaa .. sen tog jag bussen hem och sen mötte jag ju dom igen , då käka vi på
pizzerian , sen drog vi till eklid och blablabla , orkar inte berätta mera , haha puss. :)


Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

hahahaahahah patrik är seriöst bääst xd

2009-05-23 @ 15:50:33
Postat av: marvin | the best !!!

hahahaahahah patrik är seriöst bääst xd

2009-05-23 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0