dagen.

Nu tänkte jag berätta lite mer detaljer om dagen som jag aldrig brukar
för jag är på blogghumör :D
Så ..

Idag vaknade jag halv sju som varje morgon.
Sen så var de bara upp och sätta på sig kläderna och sminka sig & sätta upp håret.
Sen så hade de gått en&en halv timme så då var de bara att dra sig mot skolan.
Sen hade vi lite lektioner kommer inte ihåg vilka de var , haha.
Känns faktiskt jätte stressigt med massa läxor & skit nu , och fråga mej
inte varför jag sitter här då , känns bara som jag vill komma ifrån allt och de gör jag här.
Men ska nog ta och plugga lite senare.
En kille som heter robin som går på judo ska till EM och tävla idag , tänk liksom
EM alltså europa mästerskap tänk om han vinner då är han liksom bäst i
europa de är ju sjukt! Och han har ju redan vunnit typ 5 SM , de är skitbra !
Aja , sen så kommer sjääääääääääälvklart min käre vän marvin och häller massa
vatten på mej och mular mej med ner dränkta papper , är ni förvånade? HAHAH
Aaa , fyfan , så på ena ögat hade jag inge smink , jätte fint , verkligen!
Aja , sen var de idrott då satt jag nästan bara och chilla för att jag inte hade kläder med
mig .. men de var bara skönt eftersom jag är så oootrooooligt trött , vet inte riktigt varför.
Sen sluta vi och då drog jag jessi & julia till centrum och jag köpte den där nya
magnum glassen och den va skiiiiitgod , smaka den ;)
Sen blev de bara att springa till bussen eftersom vi höll på att missa den , haha , härligt!
Aaa , imorgon ska vi väl ut med båten , så kommer inte bli några inlägg på HEEEEEEELA
helgen , fyfan va tråkigt , kommer sakna er -.-
Men när jag kommer hem blir de massa .


Ja .. de var väl allt , vi hörs kanske senare ikväll annars imorgon.
Hare king!

Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

mycket najjsing !

2009-05-07 @ 18:19:15
Postat av: marvin | the best !!!

mycket najjsing !

2009-05-07 @ 18:19:20
Postat av: Anonym

löshår ? :)

2009-05-08 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0