fresch!

Kom ut från duschen för ett tag sen , och nu känner jag mej ovanligt ren och fräsch.
Har skrubbat mej med sån här typ tvål med sandkorn i som gör huden len&mjuk och sånt
där lite extra , så skönt! :)
Den här helgen har vart tråkig med , -.-
Men lite roligare eftersom agnes har vart med , och visst ni kanske tycker de låter mysigt att .. :
Sitta och grilla på en klippa i solnedgången.
Sola&bada.
Tända på en brasa på kvällen.
Sitta inne i med ett täcke och levande ljus och kolla på film när de rengnar utomhus.

Men tro mej , efter att ha vart ute sen dagis så tröttnar man faktiskt xD
Fick ju som sakt en kamra när jag fyllde år & har tagit upp till 150-200 bilder.
Så pappa ska snart installera så att man kan föra över bilder till datan,
och då jävlar blir de bilder , men inte alla , för de är grymt mkt & de är otroligt jobbigt att ladda upp.
Men bloggen dampar så jag är grovt ledsen men därför blir de inga bilder alls nu.
Men senare idag så ..
Nu ska jag fika lite och sen duscha min hund , får se vad som händer idag , kan träffar ngr.
Vi hörs , Puss!


Kommentarer
Postat av: cornelia

det lät väl mysigt. ska vi gå till abf imorrn och hämta livet e en fest lappar?

2009-05-10 @ 16:49:51
Postat av: rebecka

ja de kanske vi ska :)

2009-05-10 @ 17:16:17
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0