goddagens

Ledsen att jag inte har skrivit förns nu.
Igår var vi på brantan och hade frilufsdag som sakt.
Var väl skoj , eller bara vattenkriget.
Snacka om at jag var dyngsur asså.
Aa .. när jag kom hem blev de deräkt in i varm dusch och sen ner
till centrum och sola solarium , blev inte så jätte stor skillnad , menmen.
Idag var de en lång dag, gick hem deräkt efterskolan och har typ pluggat lite & bara tagit de lungt.
Just nu är jag grymt trött så slänger bara in massa bilder ( inte alla)


Vid sandgropen var vi väääärsta tyffingarna , haha :


När vi kom tillbaka börja jag smygfota lite , mohaha jag är så busig ibland (a)xD

micha

tristan

marvin

filip

haha johan (förlåt)

filip

tristan



alla vet att jag är ballast i stan , right? ;)
haha usch fyfan



jobbig jävla orgenterin -.-



sen blev man bara liiite blöt på vattenkriget (syns inte så jättebra på bild)


Kommentarer
Postat av: marre

haha tyvärr jag e ballast i stan xd snygga bilder på mej haha xd

2009-05-28 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0