godmorgon gullungar..

.. Har ni sovit gott inatt?
De har jag iallafall.
Gick och la mej ungefär vid 1.
Och grannjäveln hade självklart fest som vanligt , -.-
Tyckte fan synd om morsan som försökte sova i ungefär 1 timme
innan hon skulle upp igen och dra till grekland men de gick ju ... inte så bra ..
Aja , sen dog jag av garv när jag kolla ut genom fönstret så gissa vad jag ser?
Jo ... då ser man adam,roger&viktor springa runt där ute i rengnet med kallingar , HAHHAH , fyfan va kul de va!
Aja , efter ett gott skratt så somna jag rättså snabbt också.
Sen så vaknar man utan solsken utomhus , så jävla najs asså! blir på topp humör deräkt då!
Men nu börjar de bli lite sämre i think , inte bra ..
Aja idag tror jag iallafall att planerna är att jag och micha ska dra till Heron och träffa Dony .
Vi får se ..
Aja , har inte så mycket mera att berätta just nu , vi hörs senare.

me :


HAHHAHA sorry , men bild på dony för 2 år sen:


Och såklart lille micho picho :




Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

hahahhahhhahahaha xd ofta du såg de tro mej de va rogers ide hahahah fett sköna ju xd

2009-05-21 @ 19:50:21
Postat av: corre

HAHAHAHAH dony fett lten

2009-05-24 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0