härlig helg fan!

HEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!

(Kan börja med att säga , att ni får alla bilder sen, var tvungen att fixa en grej.)

har saknat er .
Asså i helgen har de hänt så sjukt mkt.
kan berätta vårt shema vi hade :

Fredag , vi mötte typ brudar i åttan "marie&ellinor" och faja
utanför staionen , och så drog vi till tumba och mötte albygården
där fanns de typ bara 17 åringar , sen drog vi till vårsta där mötte vi sandagården typ
där var de lite olika åldrar , men jag kan berätta att vi var typ minst bland över 450 pers , haha.
aja , sen fick vi stå i en proppfull buss i en timme tills vi kom till ösmo där vi bodde i
en skola som heter "Vanstasskolan".

Shema:

Fredag:
16.00-18.00
Incheckning av grupperna , värdarna tar imot.
18.30-24.00 Invigning i ishallen , mat , festligheter och dans.
Aaa och då var de så att alla fester & discon och så var i den här jätte stora ishallen ,
eftersom dom har tagit bort isen så hade vi hela hallen.
Aa då blev de grillat.
Sen en jäääääävla massa dans.
Alla var helt galna och stod och typ torrjuck mot varann.
Och aa , då hände de lite grejer , ska kanske inte berätta allt i bloggen
men hade iaf jävla kul .
Sen så kom de typ någon afrikans rappare dit och sjöng , och så drog han upp
mej på scen , och gissa vad? jo jag skämde såklart ut mej genom att bara stå
där och garva , för jag såg hur micha typ höll på att dö av garv , haha xD
Aaa , sen blev de bara mer&mer dans.
24.00-02.00 Nattcafe på exit.
02.00 alla ska vara tysta & de ska vara släkt ( men folk blev tysta vid fem , haha)

Aa , jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt tyckte att fredagen var roligast.  :)

Lördag:
07.00-08.30 Frukost. (måste klaga på maten där tyvär :/ )
09.00 - 12.30 Teater De Ville "Vapenhuset" / sammarbetsövningar.
De var faktiskt kul , teatern va ganska rolig och sammarbetövningarna
var roliga och vi lärde ju känna några lite grann.
12.30 - 13.30 (14.00) Lunch & transport till workshops
Hade tänkt att berätta lite om själva "workshopen" då fick man välja
en aktivitet och vi valde som först grej ; bowling , sen wookcok och sist streetdance.
Och vet ni vad? Jo vi fick tydligen Friskis&svettis, hahahahhahah xD
Jag höll fan på att dö , så jag och corre var med (micha hade ont i magen)
och sen var de typ några snubbar och två brudar.
Så skulle vi göra sån här jävla kärringgympa efter en gammal äcklig gubbe
som svetttades som en gris och med jävla pungsvett hahahah :P
Aa , men de va så jävla tråkigt så de blev kul faktiskt.

Och juste , sen skulle vi ta en buss hem , och vi fick sitta i gräset i TRE JÄVLA TIMMAR
för att komma hem , heeeeeeeelt sjukt fan :O
TRE TIMMAR , de är fan sjukt!
de kom en buss , men den var tydligen full -.-
aja ..

16.00 - 18.15 Paus & tid att fixa sig till galamiddagen.
Yesyes , så då fixa vi oss , för de var tydligen gala middag i ishallen.
De var typå 20-30 långbord där inne , god mat , uppträdanden och sådär , kul ;)
19.00 - 21.00 - galamiddag.
21-00 - 01.00 Fest med artister & Disco.
01.00 - 03.00 Hemtransport & Nattcafe.

Sen när vi skulle gå och lägga oss så kom de typ 7 snubbar
från skåne och börja snacka med oss.
Och efter typ 5 minuter spamma ALLIHOPA mej , med bah ; rebecka , rebecka , rebecka
och maaaaaaaaaaaaaaassor , asså de var helt sjukt att blev helt galna och de var en snubbe som
höll på som fan med mej , och han var fan läskig , hahah . Aja orkar inte berätta om honom.
Men de sluta med att han sov med oss iallafall . haha


och så söndag idag :
07.30 - 09.00 - Frukost.
09.00 - 10.30 packning & städning av klassrum/idrottshall ,( vi bodde i gympahallen.)
10.30 - 11.00 Avslutning & överlämning till nästa arrangör , Växjö 2010 , tror fan jag ska dit.


OCH JUUUUUUUSTE!
okej jag gillar inte att skryta.
Men vet ni alla vilka "mix-it-up" är ? Dom var med i talang förra året och dansade
dom som målade halva ansiktet vitt typ.
Aaa , nå kan annars gå in på youtube och söka på "mix-it-up " så ser ni.
Och den lilla grabben där tycker jag är helt jävla amazing , asså jag verkligen älskar
hans utseende och sätt , tycker han är fett cool .
mm , men han och hans kompis "den läskiga" haha , har typ hållt på lite med oss.
Och sen idag så gick vi ut och så såg dom oss : dom bah ; rebeeeeecka , rebecka , kom hit,
Så gick vi dit och så började dom typ krama mej och sådär.
Sen så pussade jag båda när vi skulle dra , men de som va grejen
var att jag pussade honom som jag typ avgudar , hahah fett coolt.
Okej jag vet att de är lite töntigt att skriva sånt här i bloggen , men iaf , fett coolt xD
Och så har de ju hänt massa annt här också , men jag säger bara såhär :
De som har hänt där , stannar där , haha.
Ibland måste man ju få leva livet.

Aja , just nu har jag inte så mkt mer att berätta om helgen , såvi höres.


Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

hahahaha så jävla kul asså och sjukt sexig bild hahahahahhaha :P

2009-05-17 @ 17:30:45
Postat av: corre

hahahah juste den äckliga gubben med pungsvett fyfan XD

2009-05-17 @ 18:51:26
Postat av: rebecka

HAHAH , ja fifan xD

2009-05-17 @ 19:37:00
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Barbackas Fritidsgård Kristianstad

Tack för en målande beskrivning av våra grabbar, visst är de läskiga men bra på scenen.

2010-06-02 @ 11:00:12
URL: http://kfgf.eu/barbacka
Postat av: Jay - från mix-it-up

Hej det är Jay den mörka killen från talang han långa :D Hoppas att du inte tyckte att jag va läskig för det tyckte inte jag. Min kompis som heter lewis med dredds han var inte med på talang det va en vit kille en alban så du har nog tänkt litte fel kanske :D annars lägret var toppppen.

2010-06-02 @ 19:44:19
Postat av: rebecka

Haha, alltså du Jay det var inte du som var "den läskiga" utan det var ylber, haha! :)

2010-06-03 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0