hjälp mej.

Alla kära bloggläsare , jag skulle faktiskt behöva eran hjälp nu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår.
Jag har nog väääärldens tunnaste hår , och de HATAR jag mer än något annat.
Just därför andvänder jag hårförlängningar för att få tjockare och såklart klite längre också.
Men jag har andvänt i 1 år nu , och de sliter ju som in i helvete på håret.
Och sen är de så att JAG ÄÄÄÄLSKAR FÖRENDRINGAR , de gör jag verkligen.
Jag älskar att förendra mitt utsende. Testa på grejer.
Och har ju färgat mitt hår ganska många gånger.
Och nu är jag rättså sugen på de igen.
Men vet inte riktigt hur .. ?
Just nu har jag Mörkt nertill , och sen ljusa slinger på överhåret.
De funkar väl , men grejen är att de börjar bli utväxt.
Så frågan är , om jag ska .. Slinga hela håret , så de blir lite ljusare , asså liksom så de ser
solblekt ut , eller om jag ska färga hela håret mörkare , vad tycker ni?
Själv tror jag att de lutar mer åt de "solblekta" håret ..


Kommentarer
Postat av: cornelia

ååå, jag vill också ändra mitt hår :)

2009-05-23 @ 20:43:04
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: marvin | the best !!!

nääe du borde ha mörkare ;)

2009-05-23 @ 21:35:18
Postat av: corre

färga håret mörkare så klipper du lugg?:=)

2009-05-24 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0