in mot stan.

Yesyes , jag är jätte ledsen att jag inte har skrivit på ett tag.
I måndags vet jag faktiskt inte varför jag skrev ;s
Och i tisdags har jag ju alltid datafridag -.-
Aja i måndags hände inte så jätte mycket , var med jossan&adam
på kvällen en liten stund och hoppas studsmatta sen drog vi hem till mig
och satt på ngn jävla disco lampa och släckte och dansa runt
sen börja vi snurra skit mkt och kolla upp i taket så
att vi inte kunde stå på bena , ibland är man lättroad xD

Aja till idag nu ..
Ska in till stan med typ, micha , julia , becka , cornelia , kanske jessica,
trisse , fille , marvin och patte tror jag att de skulle vara , har ingen aning ;s
VI ska iallafall mötas utanför staionen vid 11 och så ska vi in till stan och skramla.
Eftersom de är opration dagsverke.
Hoppas bara inte att de börjar regna :O
Aja ..
Och eftersom de är min födelsedag så ska vi sen gå och käka på ngt
ställe (inte donken) haha , och sen ska vi fortsätta skramla sen när vi
har gjort de klart ska vi åka till bion (söder) tror jag de blir och kolla på bio
vi ska se "17 again" men söööööööööötnosen Zac efron (a) haha.
Aja de är min dag de , snart ska jag nog upp och fixa mej lite.

Här kommer outfits för dom senaste dagarna:

Måndags:



Jeans (crocker) från JC 600 spänn.
Vitt linne (h&m antar jag) 50 spänn.
Svart stickad kofta (emmas) från vila i think.


Tisdags:


Vitt linne (under) (?)
Liten grå kofta , från BikBok 150 spänn.
Jeans tights från Ginatricot 200 spänn tror jag (?) har blivit beroende av dom typ , hah.
Rutigt linne från trosa i helgen , 150 spänn.
Skin jacka från ngn butik i alby 500 spänn.
(mammas halsband )


Igår va jag med emma , och vi va lite flum , vi gick in på www.busring.se och där fanns
de faktiskt riktigt bra busringningar så vi ringde ngr och vi lyckades bara på en , haha fett kul.
Sen hoppa vi studsmatta och sen börja de SPÖRENGNA så där hoppa vi runt i rengnet
hahaha de va fett kul ju.

Sen vet jag att en snubbe läser min blogg och jag fick godisarna igår , haha de va fett kul ;)
Aaa , asså jag bad honom skicka godis till mig på skämt liksom sen så gjorde han de
för att jag bad ju honom , och så fick jag de igår, haha tackar.

Här är lite bilder sen igår (fråga oss inte vad vi gör , haha) :


Och efter rengnet blev man så här jätte fin :


Gulliga bilder asså , haha xD :

Kommentarer
Postat av: ahmed the man

hahah godiset xd de e grejjer ! haha busring.se vafan e de ?



2009-05-07 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0