kort inlägg.

Ska snart dra till centrum och möta , micha , emma , patte & fille.
Vi ska käka på pizzerian.
Igår kväll va jag&micha ute med min hund , vi skulle egentligen till centrum och köpa
godis men så smarta som vi är så går vi dit typ 9 när dom stänger , haha så vi satt vid falkberg&eklid
ett tag och bara tog de lungt sen drog vi till mej igen , och sen snacka vi i tele typ hela kvällen/natten
med olika slags folk , haha skit kul.

Och idag drog jag emma , micha , patte & fille först till huddinge och gick runt lite ,
sen efter ett tag drog vi till tumba och köpte godis , och nu ska vi snart träffas igen.
Jag får berätta mera sen , hinner tyvär inte nu ,
men här är lite bilder sen igår :



Och idag , (kommer fler senare)



HARE KIIIIIING!

Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

haha fille gangstaaa

2009-05-23 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0