sent inlägg.

asså åååååh , förlåt för dålig uppdatering nu i helgen , men jag
stannar ju liksom inte derekt hemme för bloggen , så har livit lite körit.
Men nu klockan 11 så är jag här , haha.
I går var jag & agnes i stan , agnes skulle köpa ett par skor till balen
hon hade hittat ett par skitsöta från skorett , som kosta 600 tror jag de va
men 37 var förstort & 36 förlitet , så de sket sig ju.
Men då tipsa jag om ett par skor som jag tycker om fett mycket inne
på skopunkten , så vi drog dit och testade dom och dom blev de också
Man har alltid rätt , så då fick hon ett par balskor för endast 200 spänn också , de är nice!
Sen så köpte jag detta:

Skitcoola "solglasögon" eller haha , jag vettefan vad man ska kalla dom?
Men aja från Punkshop för 50 spänn.
Fråga mej inte vad jag ska ha dom till , för de har jag ingen aning om själv,
diggar dom bara så hårt.


Och så köpte jag underdelen till min bikni från H&M . den kosta 100 spänn.


Skulle ju köpa en mjukisdress men fanns inte i färgen och hade heller inte råd
så får ta de någon annan dag.
Sen så köpte jag en kula utav ben&jerry , SÅ JÄVLA GOTT!
aa och sen drog vi till staionen och åkte till stuvsta , när vi kom fram dit
hade vi lite tråkigt så tog maaaaassa bilder , här är några:


Sen så mötte vi upp mammi&pappi och sen mötte vi upp zanna,zimone och deras
familj , och felix och deras familj och sådär sen drog vi till en 70-års"fest" där hela
jävla släkten va , och de var SÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt , men zanna gjorde den bra , tack för de ,
annars skulle jag fan va död efter 5 minuter där ;)
Här är några bilder därifrån:



Sen så tagga jag agnes&zimone därifrån och drog till staionen då zimone
åkte hem till sig och jag&agnes till tullinge där vi mötte upp micha sen drog vi hem
till mig , där jag gjorde en liten drink och sen drog vi till brantan , där va massa folk och
lira fotboll som tillexempel typ ; lillhimer , makram , emil , christian , och aa massa folk
vet inte riktigt vad alla heter , så micha sprang ju dit och lira fotboll med dom men de
var ju inte jag deräkt så pepp på hahah , så jag satt på fotbollsplan med karina (min hund) haha.
Och sen drog vi därifrån vid halv tolv.
När vi kom hem satt vi vid datan ett tag sen gick vi och la oss.

Idag   , så vakna jag&micha och satt på en film "Dum,Dummare" SÅ JÄVLA KLOCKREN den är asså , haha fifan.
Aja , sen drog jag,micha&agnes till centrum och köpte present till mamma eftersom de
är morsdag (a) Sen drog vi hem då jag&micha käka lite och sen la oss och sola , sen kom sebbe
och då blev de vatten krig , FFS! haha , de va kul så länge de vara.
Sen så drog vill micha hem efter ett tag och de va den dan.
Har inge mer att säga förutom , GODNATT & HARE KING!



HAHAH oh herregud , någon annan en jag som tycker de är dags för mej att städa rummet kanske? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0