"sjuk"

Ja .. idag är jag "sjuk" , eller asså jag vaknade faktiskt med att jag hade ont i huvudet.
Men sen när jag sov en timme till så har de nästan gått över helt.
Men lika skönt att vara hemma , pallar inte med skolan.
Känner mej jätte stressad fast vet egentligen inte varför , känner mej bara jävligt stressad.
Och så pallar jag inte med spanskan&marlene , hon gör mej stressad !
Och jag har snackat med min morsa om att jag vill byta språk men hon säger bara ..
"du kan byta språk till hösten , eftersom den här terminen snart är slut .. "
Och ja visst de är väl sant , men jag vill byta NUNUNU , jag orkar inte med den där kärringen!
Hon kör med oss som om vi gick i nian , MINST en läxa varje dag , och typ 2 peov i veckan eller nått.
+ Att de ända hon säger till mej är " du är inte bra rebecka "
Hur jävla skoj är de liksom att gå dit då? när läraren ändå bara säger att man är dålig.
Vafan är hon för lärare egentligen , de lär man sig ju iallafall ingenting av.
Aja , själva språket spanska är faktiskt ganska skoj , men de är ju synd att läraren förstör de ..
Aja orkar inte tänka på de mera ...
Men aa , skönt att vara hemma iallafall.
Har ju egentligen data förbud idag , så de kanske bara blir de här inlägget idag.
Och än en gång , förlåt att jag inte skrev igår.

Aja , här har ni några bilder från livet är en fest , ta mej tillbax , hade fett kul :)


jag & ... dony? haha

folk


jag&corre

Kommentarer
Postat av: jossan och emma

söta bilder !

2009-05-19 @ 12:36:28
URL: http://systrarnaposetivia.blogg.se/
Postat av: cornelia

man kan hämta en lapp hos åke, som man fyller i och lämnar in, så bestämmer dom ett datum när man kan sluta på spanska,vilket jag ska göra:)



vet du vad det enda marlen säger till mig då?

"jag har pratat med åke så du kan gå och hämta en lapp och byta språk,"

och det säger hon VARENDA jävla lektion :O kul att ha en lärare som vill att man ska byta språk ?



hon är helt enkelt helt fuckad :D

2009-05-19 @ 17:14:28
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: marvin | the best !!!

hahaaha så första bilden va då han klämmde ;)

2009-05-19 @ 21:36:24
Postat av: Sandra

min blogg e tillbaka! just so you know ;)

2009-05-19 @ 23:23:39
URL: http://saandrup.blogg.se/
Postat av: cornelia

jag saaaaaaaknar det som faan!!!!

2009-06-05 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0