stan.

Ja .. som sakt va ju i stan och skramla idag.
Gick ju inte så jätte bra , eftersom vi bara gick i typ 1 och en halv timme.
Men vi fick väl iaf ihop runt ca 100 spänn , hihi.
Vi drog till kungshallen och käka , jag tog en pizza :D
Sen drog vi och mötte emma och drog till söder och gick på bio.
Skit små biosalonger på söder , :O
Och gissa vad?
Jag blev uppraggad av en blatte .... igen .. -.- hahahah helt sjukt fan!
Aja , tyder väl bara på att de tycker man ser bra ut som är ett plus ;)
Aja .. har iallafall vart en bra dag , men roligast var nog inne i stan :)


Men jag måste tyvär göra er besvika och säga att jag lägger in bilder på mina
presenter imorgon istället orkar inte nu , så vi hörs imorrn , hare king!

Bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: marvin | the best !!!

haha de va fett kul i stan

2009-05-07 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0