trött&seg

Åh jag är så sjuk trött&seg idag , har vart hela dagen också. Vet inte riktigt varför.
+ att jag har haft en riktig jävla "bad hair day" idag , Hade först två flätor
men efter att ha gått i regnet så blev ju de helt förstört så då blev de utsläppt ,
sen funka inte de då blev de uppsat i hästsvans, men de va inte bra de heller så
senare sluta de med utsläppt igen , hatar sånna dagar asså!
Idag slutade vi 12 för att , aa jag vet inte varför vi gjorde de bara.
De var iallafall RIKTIGT skönt , de ända jag har gjort idag är att plugga på
ett prov som vi ska ha imorgon , känner mej iallafall ganska bra på de nu.
Aja ,har inte mycket alls att berätta om min dag idag , utan att den har vart slö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0