valborg&helgen&många bilder

Heeeej allihopa , är äntligen hemma!
Måste säga att de här har vart tråkigaste helgen någonsin , haha.
Aja börjar berätta om valborg.
Då drog jag till micha vid ungefär sex ..
Såhär va outfiten:


jeans tights , gina.
svart t-shirt , hm.
vitt linne under , hm.
rött skärp (?)

Sen kom jag hem till micha , och vi gjorde inte så mkt ..
lyssna på musik och lite sådär ..



Sen efter ett tag kom jessi och hennes kusin Johanna till micha.
Och sen drog vi typ deräkt till brasan och gick  runt där .
Efter ett tag kom marvin , sen cornelia , sen johan oskar och tristan.
Vi gick runt där ett tag och sen gick vi in i skogen och satte oss på
ett berg och chilla lite.
Sen så var vi inte där så länge för vi drog hem till micha iallihopa.
Där satt vi på musik och satte och bara chilla , snacka och sådär .
Sen så hade jag drukit så jävla mkt att jag blev så J Ä V L A pissnödig .
HHAHA , låter helt sjukt men jag har fan aldrig vart så pissnödig förut,
kunde knappt sitta , stå eller gå , hahaha och fråga mej inte varför jag inte
gick på toa , sjuka jävel xD
Aja sen drog alla ut men jag stanna och gick på toa , sen drog jag också ut
och då va jag fett pigg och så .. men precis då skulle johan , trisse och oskar hem.
Så jag , marvin , micha och cornelia följde jessi&johanna till centrum där de skulle ta bussen.
Sen så gick jag micha , marvin och cornelia hem .
Och jag va fett rädd för vi höll på att skrämma upp varann och sådär , haha.
Sen kom vi hem kanske kvart över 11 , tidigt för en valborg tycker jag :P
Sen så satt vi vid datan en stund , sen snacka vi med marvin sen somna vi typ , haha
hade iallafall kul :)











bilder från båten , lägger bara in alla huller om buller :


Passa på och köpte en tröja
i trosa på rean , 150 kr.


Vill ha denna söta sommar midje kjol
från åhlens 250 kr.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha snyggaste bilden på mej xD

2009-05-04 @ 15:32:36
Postat av: ahmed the man

asså de va fett skojj på valborg men vi gick hem tidigt ja som du säger ;) men bilden på mej e ju 100% missbildad hahah xd men bra att du lägger ut mycke bilder !!

2009-05-04 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0