åh!

Jag är på dåligt humör! ;o
SHIT , INTE OFTA DE HÄNDER , VEEEERKLIGEN INTE!
Jag är nästan ALLTID glad faktiskt!

Men känns som de är dålig stämmning i huset och så är jag trött
så blir väll automatiskt att jag blir på dåligt humör då.
Idag känns de som jag bara suttit hemma och degat men de har jag
ju verkligen inte har ju faktiskt hunnit med allt detta:

Gå upp halv nio och åka på träningen.

Åka till älsklingen.

Åka och hämta upp Vicky och åka till farmors grav.

Fått reda på massa intressant skvaller *smile* ;)

Äta middag med Vicky hos oss.

Gått på promenad med hunden.


Så ja .. en hel del har jag ju faktiskt gjort idag.

Men nu ska jag nog upp och sova pallade verkligen inte ladda in bilder ikväll.
I'm so sorry.
Men finns några på Bilddagboken :)

PUSS&SOVGOTT , imorgon är de plugget som gäller.
FALKBERG I'M BACK! HAHAH!



Kommentarer
Postat av: emma

HAHA oj det gjorde jag, men jag glömde nog dom för viktor va där så lite och krille va bara där nere hela tiden (AAAAAAAAAA) :D

2009-11-02 @ 08:25:43
URL: http://famousworld.devote.se
Postat av: rebecka

Hahah , aa :p

HAHAHHA vadå "där nere"? XD

2009-11-02 @ 17:30:27
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0