åsikt.

Något som ni kanske inte visste var de att jag har alltid gillat Hannah Montana, HAHA!

Men nu har jag tänkt på en sak , att hon som person alltså Miley Cyrus är faktiskt ganska ball.
Jag diggar hennes musik,röst,utseende.
Alla tycker nog att Hannah Montana är rättså töntigt liksom och de kan jag hålla med om
men själva Miley Cyrus är inte så tokig måste jag säga .. :p

Aja iallafall kan ni se de i den här videon, Hon ser ju heller inte så tokig ut?
Skulle döda för håret! :)

Diggar den här låten på nått sätt också.

Kommentarer
Postat av: sabina ydenius

hahha, det är du inte ensam om!:$<3

haha men det är faktiskt skön humor i filmerna:D

2009-11-24 @ 16:52:06
URL: http://sabinaydenius.blogg.se/
Postat av: marvin :P

haha mmh sabina becka du ska bara veta

att om min syrra fick reda på att du ochså gillade hannah så skulle hon avguda dej äännnnu mer tro mej hon har fhan allt som hannah säljer ut och jag lovar att hon har allt från pennor till sin säng till kläder och ryggsäck hon har alla hennes saker och typ älskar henne xd

2009-11-25 @ 12:43:14
Postat av: marvin :P

själv tycker jag hon va ganska söt på den här videon

2009-11-25 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0