dagen blev inte som planerat

Dagen idag blev inte som planerat dåra.
Jag&becka hade tänkt att ta en sväng till donken nu på
dagen men SÅKLART är jag så seg som vanligt och jag måste
vara hemma tre eftersom de är träning så slutade med att vi
inte skulle hinna pågrund av mig , hehe thats me :)

Men efter träningen ska jag typ ut och bara umgås.
Har vart ganska skönt att bara fått ta de lungt en dag också.
Även fast jag kanske skulle velat göra något skoj.
Men får bli någon annan gång , har ju hela livet på mig , haha! ;'D

Nej nu tror jag att jag ska röra mig ifrån datan starx och
faktiskt göra lite plugg som behövs.

Vi får höras senare.

Några sjukt störda egopics , but i know you love it! *smile* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0