FRIIIIIDAY!

Ååååh GUD va härligt!
Veckan har gått så otroligt snabbt alltså, helt sjukt!
Fast var ju hemma två dagar också , menmen.
Nu ska vi inte tänka på veckan utan de som väntar oss, hihi!

Ska snart ut och ha de BÄÄÄST med bäääst folk.
WIHO, längtar så sjukt!
Ska bli bäst ikväll. Kommer ha skoj, och kvällen kommer bli lyckad, är jag säker på!

Dålig nyhet är att min andra mobil dog totalt igår också :(
BUHU, döda mig!
Så för tillfället har jag MIN ALLDRA FÖRSTA MOBIL, kan ni förstå? craaaazy fan!
Aja , går skit segt att smsa och sådär, så ni vet så svara jag inte på onödiga
sms, ring helst om de är något isåfall.
PUSS!

En låt som är grym och som verkligen inte går ut ur mitt huvud:



Kommentarer
Postat av: juliis

DET KOMMER BLI BÄST IKVÄLL :D<3

2009-11-27 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0