godnatt

"Ikväll blir de nog baar chill.kväll , nice" haha nejnej chilla är nog
de vi gjorde minst ikväll.
Var helt galet men ändå ganska kul ändå , haha!
orkar inte förklara vad vi gjorde eller vilka jag umgicks med just nu.
Undrara ni får ni kommentera.
För nu har jag ont i huvet och ska sova.
EN sak kan jag säga iallafall och de va att de va supergott med pizza , (fast jag inte åt upp en barnpizza)
HAHHA men de är inte något viktigt problem.

Imorgon blir de fullt ös hela dan.
Glömde min väska hos jacob btw.

Aja vi hörs , byebye! :D

HAHAH fråga mig inte om bilden , gammal sen sommras.

Kommentarer
Postat av: micha

HAAHHAH becka posa så , o så o så :p

dagens outfit föfan HAHHA ..

2009-11-07 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0