PINK VAR SUPER BÄST!

OJOJOJ HERREGUD är allt jag har och säga.
Var de bara jag som var på pink?
Ni som inte var där har missat något STORT!

DE VAR HELT JÄVLA FUCKING SKIT SUPER DUPER BÄST!

Shit var såååå mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
Har alltid gillat pink ända sen jag var mindre.
När jag var mindre satt alltid Jag&Agge och digga hennes
musikvideos när hon hade rosa hår uppe i gävle i mormors soffa.

Har alltid diggat hennes musik&henne.
Men efter de här så är hon verkligen min IDOL IDOL IDOL!

Snacka om att hon verkligen BJÖD PÅ SIG SJÄLV.
Hon är en sån stenball brud alltså.
Nej gud .. jag är fan i choktillstånd , HAHAH.
Så bra var de, Hon är både barnslig,ball,och sig själv och sjunger skitbra.
TUMMEN UPP FÖR DE , PUSS PÅ DE!

Nej fyfan har nog blivit lite förtuttad i Pink nu verkar de som , HAHA.

Konserten var TOPPEN!
Köa i en halvtimme i kylan men de var HELT KLART värt de.
Ni som var där förstår mig.

(varsågod till er jag ringde , som också fick höra henne live, haha!)

ungerfär exakt såhär såg hon ut.
och SJÄLVKLART dör min kamera efter ungefär tre foton på henne.
FYFAN VAD JAG FLIPPA.
Men några bilder från ikväll kommer imorgon iallafall.


Fyra av alla låtar hon sjöng ikväll.

1. I dont belive you.


2. Please don't leave me.


3. Funhouse. (låten hon börja och nästan sluta med)


4. So what.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0