pizza&grillning next ..

Sho bre bitches!

Nu ska jag snart tagga till bussen och tuffa ner mot centrum
och käka på pizzan med Alex,Julia,Jessi,Emma,Agge och kanske Pontus tror jag de va.

Sen ska vi kila vider till .. någonstans och grilla , haha myyyys huh? ;)
Så ikväll blir de bara chill-kväll , rättså nice , blir säkert lyckat :)

Imorgon är jag uppbokad hela dagen faktiskt , hah.

På dagen ska jag till typ något "släktkalas" HAHHA fyfan!
Sen hem till amanda på middag sen följer hon nog med mig och slaggar här.

Blir säkert skitbra! ;)

Men ni får ha de bäst, BYEBYE!
bara slå en pling om ni har tråkigt. ;D

Särbild sen sommras , saknar så hååårt!
men kolla hur brun jag var?! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0