försenat inlägg.

Hello allihopa.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, har S J U K T ont i halsen.
Jag tror jag har halsfluss, eller kanske.
Och sen är de lite andra saker som jag inte tar upp här , menmen.
Nu ska jag sluta gnälla.

Gårkvällen var faktiskt riktigt mysig.
Först var Jag,Martina,Julia&Matte hos Simon och kollade
på två filmer "Män som hatar kvinnor" och Någon "Nigga röker på-film" haha ursäkta språket.
Sen tagga vi ut i regn&kyla ett tag och mötte upp några fler.
Skön söndagskväll iallafall!

Idag blir de bara hemmakväll heeela kvällen. De var länge sen!

Saker som MÅSTE göras :

* Städa rummet ( har sakt några gånger nu, I know)
* Plugga.
* Vila upp halsen.


Ja , väldigt väldigt tråkigt men nödvändigt. Tyvärr ..

Och JUSTE!
Håller på och laddar in lite nya bilder nu.
Kul va? de var ett tag sen.
Men de kommer jag lägga in senare.
För nu ska jag plugga, sen käka sen städa.

Så vi syns senare , hoppas jag!

Pussilipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0