Sho bre bitches!

Hej och förlåt för de inte blev någon uppdatering igår.

De där "släktkalas" skit saken var sådär , med gott med tråta osv .. hihi! :)

Sen hem till amanda , där vi fick jättegod mat verkligen! Skitgott.
Och nej .. nu smörar jag bara inte för att jag fick reda på att Amandas mammas syrra
brukar läsa min blogg , utan de var faktiskt gott. Förmiddag&varmrätt , goa grejer de!  haha.

Sen ändrades planerna litegrann , amanda blev super trött och sov hemma istället.
Vi kom hem vid typ tolv , sen gick jag och la mig i sägen och kollade på film.

Imorse var de träning.
Jag&ida visste inte att träningen tydligen började NIO PÅ MORGONEN!
så vi fick åka själva hon&jag bara utan tränare.
De va nice de med , mycket garv.
Med tanke på att man kankse inte är 100% seriös
då när ingen har koll på en så vi åkte typ bara runt och flumma.
Och några irreterande hockypojkar stod och råklodde som svin. haha!

Ikväll kommer älskling hem från småland :D
Så antagligen så kommer jag väll träffa honom nånting.

Men sen ville typ tjejorna ut så får se hur de blir.
Vill uuuuut , men jaja de löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0