sorry babes

ledsen för den dåliga uppdateringen men kan säga de en gång till
FÖR MYCKET ANNAT RUNT OMKRING!
Men skrev faktiskt ett inlägg tidigare idag som tydligen aldrig
laddades upp , åh!
Menmen just nu sitter jag och pluggar lite grann , har snackat med krille hela tiden också typ.
Och han ska kankse komma hit ett tag nu , eftersom han åker till småland imorrn :(

Så han kankse kommer hit ett tag och aa .. vi får se vad vi gör.
Jag måste iallafall plugga klart! ;o

Måste göra 3 omprov typ.
två engelska läxor.
Och ja .. de jag håller på med nu.


Har  för mig att de var sådär iallafall.. fyfan. -.-
Så bara att sätta igång.

men vi får höras sen .. någon gång. haha!
Imorgon är de fredag , FYFAN VA NICE!
helgen ska bli bäst föfan!

PUSS!

väldigt väldigt gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0