stress,stress

Sho bre bitches!

asså verkligen förlåt för dålig uppdatering men först är de
skola hela dan , sen är man med någon , hem äta , sen ut igen.
Och sen är de ju träningar,läxor osv ..
Så blir lite körit, men gör de bästa jag kan , jag lovar!

Idag var de skola till halv 4 sen gå derekt till tåget
och åka till träningen , börja i ny grupp med ny tränare idag, wiiie! :D
Sen hem och käka , sen trodde jag att de skulle blir chillkväll och
bara sitta hemma och softa men då ringer emma&jessi och säger att
jag ska komma ut så då ska jag väll dra ut nu.

Men vi får höras senare.
HARE KING!
länge sen jag sa de .. känns de som 8D

TVÅ MÅNADER MED BABY IDAG FÖRESTEN!
i love u .. <3

(gammal bild på mig&jessi från heron)

Kommentarer
Postat av: Sara

Måste fråga, vad tränar duu? :D<3

2009-11-05 @ 17:08:02
Postat av: rebecka

jag tränar konståkning :)<3

2009-11-05 @ 20:17:41
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0