tillbaka

Jippjapp, I'M BACK IN TRACK!

Var nyss och kollade på en lägenhet vid banslätt.
Frecsh!

Har verkligen träningsverk i V A R E N D A jävla muskel från igår
när vi var och fridrotta som idioter i sätrahallen. Hahah helt sjukt!
Kan knappt röra mig förfan!
Men de var faktiskt kul så länge de vara.

Idag efter lunchen mådde jag inte dirr som en prinssesa, så
tänkte .. "äcsh tar vaccinet sen taggar jag hem".
Men NejNej sen är de väll ändå sjääälvklart att vaccinet tagit slut
så taggade hem på en gång och satt och geeka data hela tiden.

Ska senare traska med fadern till utveklingssamtal vid sex.
Känns som att de kommer gå så INTE bra på nått sätt.
Blir väll att de säger de gammla vanliga.

"Bättre koll,gör läxorna,bättre planering,prata mindre"
Haha ja typ de.

Aja vi får hoppas på de bästa, blir säkert skit bra.
Sen ska jag hem och bara fortsätta softa igen, känner mig nästintill död just nu alltså!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0