Vad händer ikväll?

Ja kan börja med att säga till dig KRISTOFFER HIMER om du läser de här
att de går inte att ringa din mobiljävel , eller så har du stängt av den , haha bara så du vet! ;D

Aja känns på nått sätt lite meningslöst att börja planera inför kvällen
nu när klockan är nio och man ska upp tidigt till skolan imorgon om jag ska vara ärlig.

Satt och tänkte på ..

Hemma/mys-kväll:

Bara sitta hemma
Blogga lite.
Sitta framför tv;n med god glass.


eller ..

En vanlig utekväll:

Gå ut och träffa folk eller kanske sola.

Ja, de funderade jag över men lutar ganska stort åt "Hemma/mys-kvällen" just nu faktiskt.
Nu ska jag redigera lite bilder sen kommer de väll antagligen in här hoppas jag.
Vi synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0